Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, uyuşturucu maddeyle mücadelede kararlılıkla çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler, gerçekleştirdikleri operasyonlarla sentetik kannabinoid türü uyuşturucu maddeleri ele geçirerek, toplumu bu tehditten koruma amacı güdüyor. Son yapılan operasyonda, muhtelif miktarda Bonzai maddesi yakalandı. Bu süreçte, ‘Kullanmak için uyuşturucu madde satın almak, kabul etmek veya bulundurmak’ suçundan bir şüpheli gözaltına alındı. Bilecik Emniyeti, uyuşturucu ile mücadelesine devam ederek, gençlerin ve toplumun Sağlığını koruma hedefini sürdürüyor.
Related Posts
Öcalan, DEM aracılığıyla yasa taslağı göndermiş
- Fatma Kaya
- 24 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
Cevahir AVM Önünde Gözaltına Alınanların Duruşması: Avukatlardan Tepkiler
- Fatma Kaya
- 27 Nisan 2026
- 2 min read
- 0