Tüketicilerin Online Olarak Servis Bilgilerini Doğrulamaları Gerekiyor
Tüketicilerin çeşitli ürünlerin bakım, onarım ve montaj hizmetleri için özellikle internet aramaları üzerinden ulaştığı yetkili servis bilgilerinin doğruluğunu, firmanın resmi internet sitesi veya Ticaret Bakanlığınca oluşturulan Servis Bilgi Sistemi (SERBİS) üzerinden doğrulamaları gerektiği belirtildi.
Yapılan açıklamada, internet aramalarıyla ulaşılan servis bilgilerinin doğruluğunun firma resmi internet sitesi veya SERBİS üzerinden teyit edilmesi gerektiği vurgulandı. Tüketicilerin, şüpheli durumlarda veya sahte servislerle karşılaştıklarında Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) ve Ticaret Bakanlığı resmi internet sitesi aracılığıyla şikayet ve ihbarda bulunabilecekleri ifade edildi.